Εκτύπωση

Πώς να επιλέξτε μια μεταφορική εταιρεία για την μετακόμιση σας

.

metafores athina

Όταν επιλέγετε μια μεταφορική εταιρεία, ο έλεγχος της φήμης τους είναι κρίσιμος

παράγοντας. Μια μεγάλη φήμη εξοικονομεί χρόνο και χρήμα. Και, μια μεγάλη φήμη ισοδυναμεί με εξαιρετικές τιμές .

Πώς ξέρετε ποιον να εμπιστευτείτε με τόσες πολλές εταιρείες στο διαδίκτυο. Κάνοντας βασικές ερωτήσεις όχι μόνο αποκαλύπτει μια πληθώρα γνώσεων για την εταιρεία και σας βοηθάει ενεργά να σας προετοιμάσει για τη μετακόμιση της ημέρας, αλλά επιπλέον η έρευνα μπορεί να σας εξοικονομήσει από μια τεράστια ταλαιπωρία μακροπρόθεσμα.

Ακολουθούν μερικές ερωτήσεις που πρέπει να μάθετε πριν από την πρόσληψη μεταφορικής εταιρείας.

• Πόσο καιρό υπάρχει η μεταφορική εταιρεία σαν επιχείρηση;

Η εμπειρία μετράει και ένα ιστορικό δείχνει την ικανότητά τους να παραδίδουν κάθε φορά ένα project. Για παράδειγμα, έχουν μετακινήσει δύσκολα και ευαίσθητα αντικείμενα κάτω από δύσκολες συνθήκες ; Οι μεγάλες εταιρείες έχουν αποδεικτικά με φωτογραφίες στις ιστοσελίδες τους.

  • Αδειοδοτούνται;

Αν ψάχνετε για μια μεταφορική εταιρεία για να σας μεταφέρει από σε άλλη χώρα, θα πρέπει να έχει αριθμό αδείας, ο οποίος είναι ένας μοναδικός αριθμός αδείας που εκδίδεται από το Υπουργείο Μεταφορών. Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός  του μεταφορέα σας είναι έγκυρος, αναζητώντας τον σε αυτήν τη βάση δεδομένων

Είναι ασφαλισμένη η εταιρεία;

Βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία είναι ασφαλισμένη στον ίδιο ιστότοπο που χρησιμοποιείτε για να ελέγξετε τον αριθμό της άδειας. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε μια μεταφορική εταιρεία χωρίς αριθμό άδειας ή ασφάλιση.

Έχουν κερδίσει οποιαδήποτε βραβεία για υπηρεσία; Μπορούν να σας δείξουν οποιεσδήποτε συστατικές επιστολές;

Αν δεν έχουν κερδίσει βραβεία για μια υπηρεσία, είναι πιθανό ότι δεν θα κερδίσουν κάποια βραβεία από εσάς. Θυμηθείτε ότι μια μεγάλη φήμη σάς εξοικονομεί χρήματα. Σας δίνει μια μεγάλη εικόνα για το τι να περιμένετε.

Υπάρχουν online κριτικές;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την αξιολόγηση της εταιρείας σε όλα τα μέσα για On Line κριτικές από παλαιότερους πελάτες. Μέσω του Google My Business θα έχετε μια εικόνα.

• Τι περιλαμβάνουν πραγματικά τα ποσοστά τους;

Τα χαμηλά ποσοστά δεν σημαίνουν απαραιτήτως έναν χαμηλό τελικό λογαριασμό. Συμπεριλαμβάνονται τα τέλη καυσίμων; Επίσης, όπως και οι αεροπορικές εταιρείες, οι τιμές μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την εποχή και τις ημέρες της εβδομάδας. Θα σας δώσουν ένα καλύτερο ποσοστό αν μετακομίσετε μια Κυριακή σε αντίθεση με μια Δευτέρα; Η Μεγάλη Φήμη ισούται με Μεγάλες Τιμές.

Έχετε ειδικές πολιτικές για την μετακόμιση και παράδοση;

Εάν μετακομίζετε εκτός Ελλάδας, ζητήστε από την εταιρεία να σας εξηγήσει λεπτομερώς. Η ενοποίηση είναι όταν τα υπάρχοντά σας συνδυάζονται με άλλα άτομα και αποστέλλονται μαζί. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρήματα, αλλά να γνωρίζετε ότι θα προσθέσει χρόνο στο χρονοδιάγραμμα παράδοσης διότι γίνονται πολλαπλές στάσεις για τις παραδόσεις άλλων ανθρώπων καθώς τα υπάρχοντά σας ταξιδεύουν σε ολόκληρη τη χώρα. Ρωτήστε επίσης για κρυφές χρεώσεις. Για μεταφορές στην Αθήνα κάντε μια καλή και έξυπνη έρευνα πριν αποφασίσετε.

  • Ξέρετε  πού θέλετε να πάνε τα πάντα;

Μετρήστε όλα τα έπιπλα σας και όλα τα δωμάτια στο νέο σας σπίτι. Κάντε ένα σχέδιο κλίμακας από κάθε δωμάτιο. Στη συνέχεια, καταλάβετε πώς θα θέλατε τα έπιπλά σας εκ των προτέρων. Θα ταιριάζουν όλα; Αγαπάτε το νέο εσωτερικό σχέδιο σας; Έχοντας το μυαλό σας φτιαγμένο πριν από τη μετακόμιση θα σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο, ενώ οι επαγγελματίες θα κάνουν την μεταφορά.

ΓΕΏΡΓΙΟΣ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΟΣΊΟΥ / DIGITAL MARKETING
> MANAGER
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  / 6972132823
WWW.SEOMARKETER.GR