Εκτύπωση

Ανατριχιάζει η νέα καμπάνια της Peta – Καταναλωτές ήρθαν αντιμέτωποι με εντόσθια σε δερμάτινες τσάντες

.

peta-500

Πόσο μπορεί να υποφέρει ένα ζώο για να διατίθενται στα καταστήματα δερμάτινα

προϊόντα; Έχει σκεφτεί κανείς πως ορισμένα πλάσματα σφαγιάζονται και δέρνονται ζωντανά ώστε να ικανοποιηθεί η ανθρώπινη ματαιοδοξία;

Αυτά τα ερωτήματα βασανίζουν πλήθος ακτιβιστών, οι οποίοι στην προσπάθειά τους να παρουσιάσουν τη σκληρή πραγματικότητα πίσω από τις δερμάτινες τσάντες, τα δερμάτινα παπούτσια και μπουφάν αλλά και τις αληθινές γούνες, πολλές φορές επιλέγουν μακάβριες τακτικές, ευελπιστώντας με τον τρόπο αυτό να ευαισθητοποιήσουν τα πλήθη.

AdTech AdAdTech Ad
 
 
 

Η τελευταία καμπάνια της Peta και της Ogilvy & Mather Advertising Bangko το πέτυχε και με το παραπάνω, δημιουργώντας ένα ψεύτικο κατάστημα σε κεντρικό πολυκατάστημα Μπανγκόκ, το οποίο πουλούσε, τι άλλο; Δερμάτινα προϊόντα. Μόλις οι καταναλωτές εισέρχονταν μέσα σε αυτό και επιχειρούσαν να «εξερευνήσουν» τα δερμάτινα, βίωναν την απόλυτη φρίκη.

Ο λόγος; Μέσα σε αυτά είχαν τοποθετηθεί ψεύτικα –μα αληθοφανή- εντόσθια τα οποία παρουσίαζαν τη σκληρή αλήθεια κάτω από τα επεξεργασμένα, πανάκριβα δέρματα. Ποιος άλλωστε είχε σκεφτεί ότι κάτω από αυτά κάποτε υπήρχαν ζωτικά όργανα και ψυχές που θυσιάστηκαν στο βωμό του χρήματος;