Εκτύπωση

Ο σκύλος είναι ο καλύτερος coach του ανθρώπου

woman-dog

Το ότι ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου το ξέρουμε, αλλά περισσότερο εκείνοι που τον έχουν σαν κατοικίδιο.

Ένας ισχυρός δεσμός που δεν σπάει όσα χρόνια και να περάσουν. Τον αγαπάτε, σας αγαπάει, αισθάνεται πότε δεν είστε καλά.

Βέβαια, έχει και ανάγκες που πρέπει να ικανοποιούνται, όπως είναι καθημερινή του βόλτα που δεν πρέπει να παραλείπεται. Αφού, όμως τον βγάζετε για βόλτα γιατί να μη το εκμεταλλευτείτε και να γυμναστείτε μαζί του; Εκτός του ότι είναι μια εκπληκτική παρέα, η γυμναστική με το σκύλος σας έχει πολλά οφέλη.

ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΠΟΝΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ
Πριν ξεκινήσετε, προμηθευτείτε ένα λουρί σώματος με ιμάντες, που να εφαρμόζει καλά στο μέγεθος του σκυλιού σου και συνδέστε τον με τη μέση σας ώστε να διατηρείτε τα χέρια σας ελεύθερα.

- Ζέσταμα: Περπατήστε για δύο λεπτά, τρέξτε χαλαρά για άλλα δύο και επιχειρήστε μερικά άλματα επί ένα λεπτό.
- Αν εσείς και το σκυλί σας είστε αρχάριοι, ξεκινήστε το πρόγραμμα με μισή ώρα γρήγορο περπάτημα, μειώνοντας το ρυθμό σας ανά πέντε λεπτά. Εκτελέστε αυτήν την ακολουθία καθημερινά επί μια βδομάδα και συνεχίστε με τρέξιμο από κει και μετά, στην ίδια λογική: μισή ώρα, με μείωση του ρυθμού ανά πέντε λεπτά.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΟ ΣΤΟΜΑΧΙ
Μετά το ημίωρο περπάτημα ή τρέξιμο, δοκιμάστε να ανεβείτε ένα λόφο σε ρυθμό βηματισμού με μακρείς διασκελισμούς, με σκοπό να πετύχετε ενδυνάμωση γλουτών, μηρών, τετρακέφαλων και γαστροκνημίων, την ίδια ώρα που το σκυλί σας θα χτίζει δυνατό καρδιοαναπνευστικό -ταυτόχρονα με σένα.

- Προσπαθήστε να μην πηγαίνετε γρηγορότερα από το σκυλί, αφήνοντας ένα-δυο λεπτά για ανάσες, ανεβαίνοντας την ανηφόρα με αργό βηματισμό.
- Στην κορφή του λόφου, μείνετε για ξεκούραση δυο περίπου λεπτά και κατεβείτε προς τη βάση με ήπιο τέμπο -τα γόνατά σου δεν είναι φτιαγμένα για τρέξιμο στην κατηφόρα.
- Επαναλάβετε για μισή ώρα.
- Στο τέλος, θυμηθείτε να εκτελέσετε διατάσεις ποδιών. Πιθανώς το σκυλί σας να κάνει το ίδιο προσπαθώντας να σας μιμηθεί.

ΧΤΙΣΙΜΟ ΚΟΙΛΙΑΚΩΝ
Στη συνέχεια, πάρτε θέση για ροκάνισμα -ξαπλωμένοι με την πλάτη και τα πόδια λυγισμένα) και τοποθετήστε το σκυλί στην άκρη των ποδιών σας, ευθεία μπροστά σας, να σας κοιτά.

- Βγάλτε από το τσεπάκι σας μια λιχουδιά (κροκέτα, μπισκότο, σνακ) και σηκώστε τον κορμό σας ώστε να του τη βάλετε στο στόμα. Επιστρέφετε και εκτελείτε ένα ακόμη sit-up χωρίς λιχουδιά. Επαναλαμβάνετε 10 έως 12 φορές.
- Σηκώνεστε σε όρθια στάση με το σκυλί δίπλα σας, σφίγγετε την κοιλιά και εκτελείτε το βηματισμό του εύζωνα: Σηκώνετε το δεξί γόνατο όσο ψηλότερα προς το στήθος και κατεβάζετε με μακριά προβολή του ποδιού. Αλλάζετε γόνατο -και προβολή ποδιού- και επαναλαμβάνετε για 100 μέτρα.
- Αν ο πιστός σας σύντροφος παραμείνει ήρεμος κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, ανταμείψτε τον με μια ακόμη λιχουδιά.